فروشگاه الهه فایل

دانلودرایگان ,دانلودمقاله ,دانلود رایگان پایان نامه ,مقاله کاردانی ,تحقیق ,دانلود رایگان مقاله ,پایان نامه دانشجویی ,مقاله کارشناسی ,, پایان نامه دانشجویی,پایان نامه ,مقاله ,دانلود پایان نامه ,دانلود رایگان پایان نامه دانشجویی ,دانلود رایگان پایان نامه د

پاورپوینت سیر تحول مدیریت کیفیت

ويژگيهاي رويكرد مبتني بر بازرسي :

تلاشها بعد از توليد محصول يا ارائه خدمت انجام مي گيرد .

در بهترين شرايط ممكن، فقدان كيفيت – نه كيفيت – را نشان مي دهد .

توليد محصول يا ارائه خدمت فاقد الزامات را مجاز ميداند ، زيرا كه براي پيشگيري اقدام نمي شود .

چنين تلقي مي شود كه منشا مشكلات كيفيت كاركنان مي باشند نه فرايندها و سيستم ها .

براي يافتن نقص ، نقش پليسي و كارآگــاهي حاكم مي شود و كاركـــنان براي حفظ خود از خطر، حالت دفاعي به خود مي گيرند .

براي يادگيري از مشكلات و پيشگيري از بروز آنها تلاش به عمل نمي آيد .

روح همكاري ، اعتماد ، مسؤوليت پذيري و خلاقيت از بين ميرود و جو سوءظن ، ملامت و تمايل  به   كتمان مشكلات حاكم مي شود .

ويژگيهاي رويكرد مبتني بر پيشگيري :

بر توليد محصول يا ارائه خدمت بدون نقص تاكيد مي شود .

بجاي پرداختن به مشكلات ، فرايندها و سيستم ها به طور مستمر ارتقا پيدا مي كنند .

فعاليتها حول محور پاسخگويي به نيازها و انتظارات مشتريها برنامه ريزي مي شوند .

همه كاركنان در فرايند ارتقا مشاركت مي كنند .

كاركنان با درگير شدن در ارتقاي فرايندها به طور دائم ياد مي گيرند .

تيم هاي ارتقا هماهنگي و همكاري بين واحدهاي سازماني را تقويت مي كنند .

تعداد صفحه : 74



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
2584_2127319_4689.zip1.5 MB